God kväll söndag!

2009-10-11 @ 21:29:57

Hej på er,

nu är jag tillbaka. Hemma i sängen efter ännu en dag av "frivilligt arbete". Klart man ställer upp. Har nu jobbat 16 timmar på typ senaste dygnet, så jag är ganska trött. Att köra 8 timmar på bara 5 timmars sömn är väl okej, men inget att rekommerdera. Man glömmer, gör fel och har i allmänhet ganska kort temperment men om "McD-standard" sitter i ryggmärgen så fungerar det större delen av tiden. :)

Nu har jag gjort mig iordning för en lång natts sömn. Snart stänger jag av telefonen, utan att sätta larmet. Underbart! Imorgon är enda planerna att svänga förbi jobbet strax efter 14-tiden, träffa Anna-söt kl 15 för en fika och på kvällen iväg och träna.

Efter slarv med maten, som alltid när det blir fest och mycket jobb så är det imorgon dax att ta sig till affären och öppna upp möjligheterna till matlådor och nyttig mat igen. :)

Nu ska jag slö-titta på lite SATC innan jag kollapsar i sängen. Go natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback