God morgon måndag!

2009-10-05 @ 11:11:10

Hej på er,

jag var inte hemma förrän 2 inatt, och somnade inte förrän klockan halv 5 så även om klockan är 11 så är jag ändå helt slut. Tur att det bara blir 2 timmars jobb idag! :P Jobb 12-14 och möte 14-16. :)

Det går ett Pump-pass klockan 16.30 som jag hoppas att jag hinner till, annars går det ett igen 18.30 men då är det antagligen så himla mycket folk. :/ Hoppas verkligen att jag hinner till första. Det innebär att kreatin o c/o får följa med till jobbet.

Idag är det måndag och det betyder att 3 veckan i mitt träningsschema drar igång. Dax att öka takten. Styrketräningen skall bli mycket tuffare och kosten mycket striktare. 5 veckors uppladdning innan 5 veckor deff. Om 10 veckor skall jag alltså vara i "kalasform", ser jag fram emot!

Nu är det dax för mig att mumsa i mig gröten. :) Ladda för en ny spännande vecka! Ready, steady, GO!



P.s. Tack för att du tog dig tid, nu känns det mycket bättre. Jag drömde inte ens något inatt. D.s.

Kommentarer

Postat av: E

Varsågod det var ju tur att du äntligen kunde sova ordentligt iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback