God morgon tisdag!

2009-10-13 @ 11:21:52

Hej på er,

hoppas allt är bra med er. Sitter just nu under täcket i sängen och trycker i mig det sista av frukosten. Eftersom jag inte somnade förrän sent igår så hoppade jag träningen imorse och sov istället. Dessutom jobbar jag bara kvällar/nätter resten av veckan så jag kan träna alla andra dagar. :)

Frukosten är alltsäå uppäten och bestod av:

1 proteinshot
2 mackor med stekt ägg
1 tallrik mild lätt yoghurt med skivad banan och müsli med frukt & nötter

Nu är jag super mätt och hoppas att så förbli ett tag till. På jobbet blir det resterande delen av pastan som blev kvar igår, men antagligen inte tzatziki, eftersom gästerna skall stå ut med andedräkten också. :P

Nä, dags att dra på sig den "fina" outfiten och släpa sig iväg till jobbet. Slutar 19, hörs efter det! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback