God natt

2009-10-18 @ 01:27:12

Hej på er,

hemma igen, mitt i natten, efter en riktigt skön kväll. Såg på två filmer hemma hos Filip, "Big Stan" & "G.I. Joe". Två riktigt bra filmer också! :) Sedan blir det biffar med sås och pasta á la Filip (och Libbe). Massa mumsigt. Jag unnade mig också lite godis. 6 bitar á la 7 kronor på konsum. 2 sura, 2 salta och 2 fudge. :) *mmm* Lagom att ha ett par bitar att mumsa på efter maten. :)

Sockersuget i övrigt är nästan borta. WIC-utmaningen fungerar! Det jag fortfarande måste jobba på är regelbundna mattider, vilket kanske aldrig kommer hända med tanke på mitt oregelbundna jobb men att i alla fall inte låta det gå för långt mellan måltiderna och att få i mig tillräckligt med mat på dagarna för att kroppen skall orka träna och bygga.
Jag trodde att musklerna skulle kännas piggare nu, efter en dag med vila men icke! Har känningar i vänster baksida lår samt vänster biceps, kanske lättare sträckningar? Ryggen är mör sedan gårdagens pass och axlarna känns trötta. Så om inte under sker under natten så är det tyvärr bara triceps och mage som är i skick nog att manglas imorgon. Desto mer tid att lägga på varje liten muskel. :)

Dax att sova så man är pigg imorgon när gymmet öppnar vid 10. :) Morgondagens planer ser ut enligt följande:

1) Sova
2) Träna
3) Sova mer
4) Jobba kl 17-01

Och äta + blogga där emellan :)

Go natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback