Hej hej fredag!

2009-10-02 @ 09:15:01

Hej på er,

sitter i sängen och vilar musklerna en stund. Är ganska helt slut. :P I rygg och armar i alla fall. Den eventuella sträckningen från igår var borta imorse så jag körde på med rygg, biceps & triceps. Gick väl bra men jag trodde det skulle gå bättre med alla preparat som landade i magen imorse. I u för sig har jag ju testat rapid creatine förut och det ger inte alls lika mycket pump som creatine complete extreme, men extreme har ju många mer nackdelar som att man måste bygga upp genom att äta flera gånger om dagen i början och binder dessutom vätska under tiden som man intar pulvret. Man får helt enkelt väga plus mot minus och den här gången testade jag rapid.

Dax för mig att hoppa in i duschen och gör sig redo för ännu en dag på jobbet. Svinkallt ute dessutom så det blir massa kläder på under den lilla promenaden till jobbet. :) 

Dagens gymoutfit:
 (Tagen i världens mest dammtilldragande spegel :P)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback