Hemma lite tidigare

2009-10-21 @ 17:17:25

Hej på er,

fick sluta jobbet lite tidigare. Om en timma skall jag vara på kinarestaurangen på andra sidan gatan och äta lite mumms, mumms (alldeles för mycket av den varan nu för tiden?!). Jag ska träffa Henke och Madelene för att planera lite inför resan till Kina som stundar i april. :) Blir nyttigast alternativet ikväll, kanske en god wok? När jag var liten åt jag bara friterade jätta räkor med sötsursås och ris, mumms. Men nu har man blivit lite äldre och även om det fortfarande är gott, så vill man ha lite annat. Lite grönsaker, lite tugg motstånd, inte bara fett. :P

I övrigt har allt gått bra idag. Det har svidit lite på höften, när jag sprang runt på jobbet men annars har allt funkat fint. Ingen träning idag och jag tror att jag hoppar den imorgon också. Satsar på Pump på fredag kl 12.

Nä, nu är det dags att hoppa i lite andra kläder. :) Hörs ikväll!

Kommentarer

Postat av: magnus

tack för hjälpen med toaletten idag :D GULD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback