Hemma!

2009-10-01 @ 18:15:32

Hej på er,

sitter hemma vid mitt köksbord men magen full av fiskpinnar + potatismos. Kanske inte så tajmat med tanke på att jag ska träna om 50 minuter men vad gör man inte för en kurrande mage? :P Måste dock vara där om 20 minuter när de släpper biljetterna, tänkte testa Sats Power Step och eftersom det är nytt så är det ganska populärt och biljetterna tar slut snabbt. Så det blir till att skynda sig att svida om för att sedan göra en storslagen entré i tillstånd grov matkoma! :P

Grejerna från Gymgrossisten har ju kommit men det var inget jag tänkte testa på redan ikväll. Ska läsa på lite först under kvällen så kör vi en provomgång imorgon. Antagligen blir det tidigt gympass och sen kvällspromenad. Har lite planer för lördagmorgon men det håller vi hemligt än så länge. Kan ju inte berätta allt roligt på en gång?! :P Imorgon bitti kör biceps, triceps, rygg! :) Stenhårt!! :)

Nu är det dax för mig att skynda på lite. Vi hörs efter passet!! :)

Kommentarer

Postat av: Ma

så det blev powerstep iaf? bra val :)

Postat av: Martina

vad e de för bus du skall göra på lördag dåå?!?!



hörrö kan inte du vara en go syster o länka till min tävling?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback