Kvällen har kommit

2009-10-06 @ 23:15:14

Hej på er,

efter en lång dag är jag återigen hemma.

Träningen imorse gick skit bra. Jag fixade ett kort men intensivt ryggpass bestående av bland annat:

-Skivstångsrodd
-Ryggextension (plus 3 set sida mage)
-Latsdrag
-Hantelrodd
-Rodd för baksida axel

På 40 minuter knatade jag runt och lyckades i stort set ta ut mig ordentligt i varenda övning och nästan varje set. En riktigt skön känsla.

Min tipp-toppade ryggmuskelatur:



Efter en snabbis vända hemma med en kortis dusch så drog jag iväg till jobbet. Idag gick det inge vidare. Från och till såklart men mot slutet gick det inget bra och det är tyvärr ungefär det man brukar komma ihåg efteråt. Hockeyn efteråt gick desto bättre! 3-1 till Färjestad mot lilla Södertälje. Bra jobbat grabbar. Kanske är det en hockeyhunk man ska satsa på? :P

Imorgon blir det gym igen. Axlar och mage. Skall kolla lite i boken med magövningar inför morgondagen och plocka ut några som verkar bra. Kanske blir det lite planka som avslutning? You never know what a great session can give you? :P

Kosten idag har gått helt okej. Lite dåligt med mellanmål och en lite muffins slank ner men annars så har det varit bra grejer. Tanken är att det skall fortsätta så. Imorgon skall jag ta mig tid att laga lite god mat och förhoppningsvis fixa lite fler matlådor. :) Lite mer falafell blir det iallafall imorgon, gud va gott det är i Pita!!!

Dax för mig att nanakudden. Imorgon upp, träna, hem, städa, handla, laga mat, sova och jobba. Crazy day! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback