Lördagen

2009-10-10 @ 15:22:51

Hej på er,

ligger i sängen och kollar på "The City" avsnitt, om och om igen på MTV. I like. Var ju hemma sent imorse efter stäning. Fullt av fulla människor, lite slagsmål och annat, men inget seriöst direkt. Dock måste man vara på tå hela tiden när man kör helgstäning, och det blir ganska påfrestande. Men nu är det bara en natt kvar. Sedan kommer en lång arbetsdag imorgon efter få timmar sömn, tyvärr. Men vad gör man inte när det krisar. Jag jobbar ganska lite nästa vecka så då kan jag vila upp mig. En arbetsdag på bara 5 timmar sömn vet jag att jag klarar. Men sen kommer jag vara helt körd igen på måndag. :P Då blir det vila och lite träning. Den har kommit lite i andra hand sedan festandet och nattjobbandet drog igång. Det är faktiskt inte helt okej.

Nä, dags att inta lite protein och göra sig redo för att dra ner till mataffären och köpa lite middag + matlådor till kvällen. :) Igår blev det mat på jobbet, bakismat. Inte heller helt okej.

Dax att börja ta hand om sig själv igen. Och diska.. :P Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback