Lunchtime!

2009-10-07 @ 13:55:21

Hej på er,

Sitter hemma vid köksbordet för en gångs skulle och käkar lite efter träningen. Det blev ännu ett "snabbpass" på cirka 40 minuter där axlar och mage fick jobba. Hittade en ny variant av situps som jag tyckte om men annars är det svårt att få till bra pump när man kör mage. Det blev alltså ett halvmesigt pass. Ingen svett som rann direkt, men det hade jag väl inte räknat med. För att ändra på denna trenden så blir det imorgon biceps/triceps plus 45 minuter spinning. Fina grejer det! :) Och på fredag blir det pump! Jippi! Den enda övningen som jag inte är speciellt förtjust i på Pumppassen är den förbenade frivändningen. Jag förstår inte varför den skall vara med?! Den är kass. Den gör dessutom så att jag inte vågar höja vikterna på ryggpasset för att den kommer mitt i, snabb och tekniskt riktigt svår. Skit övning! Jaja, allt annat är i alla fall underbart.

Idag börjar jag jobbandet med 2 timmar möte, 15-17 och sedan blir det såklart stäning. Räknar dock med att vara hemma strax efter 01. :) Det är annat än fredag- och lördagsstäningen som nalkas. :P

Nä, nu blir det ett avsnitt SATC innan jobbet. Ta hand om er och kör försiktigt! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback