NEEEEEEEJJJJ!

2009-10-15 @ 22:25:28

Jag har dragit på mig första straffrundan under dagen?! Shit också!! Jag var lite småhungrig på jobbet och tänkte att jag skulle passa på att göra en produktkontroll. Innan jag ens tänkt efter så satt jag med en cheese i munnen, då kom kallduschen. 40 minuter löpning?! Det va den fan inte värd! Åhh, suck. Linnéa fick göra resten av produktkontrollerna under dagen. Riktigt hemskt känns det att vara den första som drar på mig det hemska straffet, men jag tänkte dock be om 2 veckor dispans, tills jag kommit hem till föräldrarna och kan åka till E och hämta löparskorna. :/ Vi får se hur det blir..

Annars har dagen sett ut såhär:

08.30 Frukost Havregrynsgröt

08.45 The Edge-drink och kreatin

09 - 10 Gym rygg och biceps

10.30 Proteindrink med extra carbo flex pure & en ostmacka

13.30 Cheeseburgare

14.15 Matlåda Laxgryta med fullkornsris

18.00 6:a nuggets med morötter (2 synder? två straffrundor?)

22.15 Clementin

Vad lär man sig av det här? Ät ordentligt efter träningen, annars kommer du snart bli jätte hungrig och ät upp hela matlåda och grönsakerna till, annars blir du snart hungig igen. :/

Kommentarer

Postat av: Malin

Tycker verkligen inte du behöver några straffrundor pga av det som du ätit! Men som sagt det är ju vi själva som sätter våra mål och bestämmer om vi gjort ett felsteg eller inte.

Ha en skön helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback