Nere men ändå uppe

2009-10-14 @ 22:48:30

Hej på er,

jag ligger i sängen och tankarna snurrar som vanligt fort i huvudet. Tittat lite för mycket på SATC och är mer än villig att hålla med Miranda om att killar är svin. Just nu är jag hellre själv. Han finns där ute någonstans, men kanske inte än, den där perfekta killen som uppfyller alla mina krav. Just nu är hjärtat ganska krossat och hoppet ganska släckt.

Vet ni vad man ska göra åt sådant här? Gå och lägga sig tidigt, gå upp tidigt och ge sig ut och springa i morgonens minusgrader. Tyvärr är löpardojjorna inte här utan hemma hos ex-kexet så det blir inget med det.. Dock skall jag snart försöka söva mig själv genom att läsa lite och imorgon ge mig iväg i hyfsad tid på ett minst lika bra gympass som idag. Rygg och triceps. :)

Skivstångsrodd
Latsdrag
Ryggextension med extra vikt
Hantelrodd
Tricepsextension i cable
Tricepsextension med vikt bakom huvudet
Dips

Jag är känslomässigt helt förstörd men samtidigt så pepp på träningen. Ett bra tillfälle att sluta tänka så mycket och omrikta energin på någonting bra - tunga vikter, hög puls, brännande mjölksyra, sista repetitionen som svider men jag lyckas. Det är ganska betryggande ändå att veta att jag inte kommer svika mig själv

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback