Tankar

2009-10-21 @ 23:09:33

Hej på er,

nu är jag hemma och har haft en riktig bra dag. Jag pratade med min syster imorse. Det var inte så kul till en början, jag borde sagt något om gårdagens överaskning men det gjorde jag inte. Varför? Jag vet inte. Jag kände väl själv att jag inte hade tillräckligt bra argument mer än att jag var sugen. Jag var nog redo på att bli motarbetad, jag vet inte varför. Av henne av alla personer? Hon gillar ju tatueringar? 
 
Jag vet inte, helt allvarligt, jag vet inte. Men nu vet hon, och hon gillar den, och det känns såklart jätte bra. Jag vill ju att alla ska tycka lika bra om den som jag gör. Men gör dom inte det, jag då skiter jag i det?! :P I love it!

Sen på jobbet gick det väl bra. Det blev hur mycket som helst att göra helt plötsligt, eftersom det blev strömavbrott i halva stan och det var bara vi som var upplysta. Helt galen lunch med andra ord, men det är kul när det händer grejer. Sen var det väl i allmänhet inte en bra dag på jobbet, jag kände att jag var trött, ville hem, kollade på klockan för mycket. Det var riktigt skönt när Dennis lät mig gå 50 minuter tidigare. :)

Efter jobbet så blev det alltså kinamat. Det va gott. Lite väl såsigt men gott. :) Satt och pratade om allt och ingenting i flera timmar. Sen kom jag hem och gjorde ett par mackor faktiskt. Inte helt okej egentligen men jag var lite sugen och då fick det bli så.

Sitter just nu och kollar på Fråga Olle dokumentären i bakgrunden. Shit va kul det hade varit att åka till medelhavet och jobba som bartender någonstans. Kanske inte Aiya Napa eller Sunny Beach men något liknande? Vilken dröm. Men inte än. Just nu gäller McD och träning. Och jag, bara jag. Jag, jag, jag.

Vi pratade om det där. Om det med skevsjälvbild. Många kan nog tycka att jag har det. Jag som tränar så, jag som inte vill äta onyttig. Jag är inte tjock - nej, det är jag inte. Men jag vill ha en sådanhär mage:



Inte för att jag måste ha en sådan. Det finns inga tvångstankar bakom. Bara att jag tycker den är så jävla sexig och så sexig tänker jag bli. Jag vill vara en sådan tjej som kan fånga en intresset genom en blick. Jag vill vara någon som ex:en ångrar att de dumpat. Jag vill vara lika fin på utsidan som jag känner mig på insidan. Jag vill att killarna ska dregla. Jag vill göra alla tjejer avundsjuka. Jag vill innerst inne vara sådär som jag, av alla kroppar, anser vara finast. Jag inte bara vill, jag ska lyckas. Motivationen stiger. Jag vill vara stark, självsäker, klara skruva upp locken från burkarna själv. Jag vill kunna springa långt, snabbt. Utmana, vinna, utmana igen.

No pain, no gain.

Nu börjar favoritprogrammet på tv, Navy CIS. Vi hörs imorgon :) Sov gott.

Kommentarer

Postat av: Sofie

Du är lika fin på utsidan som du är på insidan :)

Postat av: ------------------

"Jag vill vara en sådan tjej som kan fånga en intresset genom en blick." -Det gör du varje gång vi möts… Vet dock inte vad du tycker om det… Vet inte heller om jag vågar få reda på det… Än…


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback