Tisdagkväll

2009-10-13 @ 20:02:36

Hej på er,

Sitter i köket just nu, maten är precis färdig. Har lagat arlas thailax. Riktigt mumsig! Fick sluta jobbet lite tidigare och har hunnit en sväng till nya SATS centret och tränat. Var där med en vän som nyss börjat träna så vi hade lite "fejk PT". Så det blev inget pass direkt men lite skönt drag för benen i alla fall och lite avslutande rodd och ordentlig strech. Bara så där lugnt och behagligt. Imorgonförmiddag å andra sidan, då ska jag till gymmet och pumpa axlar, biceps & mage. Kanske avslutar jag med lite coreboll om jag känner för det. Tycker i u för sig att du är en ganska värdelös träningsform men något ger den kanske? Det kanske går bättre imorgon än det gjort alla andra dagar? Who knows?

Ikväll spela J-LO:s spanska skiva från 2007 tror jag det är. Riktigt mysig. Försöker att bara ta hand om mig själv sådär lite extra den här veckan när jag har tid. Nästa veckan blir ännu en week from hell. Snart kommer Filip över och vi ska ha "tjejkväll". Tur att man har bra vänner.

:) Dax för lite mat! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback