5 km avklarade!

2009-09-20 @ 12:55:12

Hej på er,

nyss hemkommen från min runda. Det gick sådär. Det var ganska länge sedan jag sprang senast och precis som alltid (känns det som) så fick jag problem med håll, men jag klarade mig hela vägen runt och nu känns det riktigt skönt. Lindrar det dåliga samvetet lite efter allt godis som slank ner igår. Imorgon tyckte min syster att jag skulle mätas lite. Känns ganska nervöst. Jag har ju varit sjuk och haft två veckor uppehåll från träningen, plus att jag inte varit alltför strikt med kosten. Tråkigt om man skulle lagt på sig ett par centimeter i midjan.. Haja, det är upp till bevis imorgon. Bara att komma tillbaka ännu hårdare. Nu är jag ju frisk igen!

Snart kommer föräldrarna hem så det är dags att hoppa in i duschen. Hörs en sväng ikväll! :)  

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback