Ber om ursäkt...

2009-09-24 @ 12:51:42

för dålig uppdatering, det har varit väldigt mycket det senaste. Jag har faktiskt, om än självmant, bytt civilstånd och ska för första gången på riktigt länge försöka stå på egna ben. Det har varit ett par jobbiga dagar men många har ställt upp och funnits där för mig. Det betyder oerhört mycket!

Tack
Mamma
Syster med familj
Emma
Christine och Isabel
Anna
Filip


Allting känns mycket bättre när jag vet att ni finns där för mig! Även folk på jobbet som sett att allt inte varit helt hundra och ställt upp sådär lite extra. Tack så hemskt mycket!

Men nu.. Nu är det dax att komma igång igen. :)

Kommentarer

Postat av: Therese

men vad är de som hänt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback