Dagen som försvann

2009-09-08 @ 22:13:57

Hej på er,

strax efter klockan ringt imorse, då jag egentligen skulle ut på promenad men valde att snooza istället, så ringde jobbbet och bad mig komma in på en 9-18. Sure, säger jag, hoppasr upp ur sängen och far iväg som ett jihuu till jobbet. Som förutom vissa snälla personer var ett stort pain in the ass idag. (inga namn nämda...) Efter klockan 18 åkte jag hem och proppade mig full med mat. Ganska dumt! Mådde så illa att jag bad söt-Anna att följa med mig på promenad och försöka röra till lite mer plats i magen så jag slapp spykänslan. En promenad blev det med avslutande Idol-tittande: Mysigt värre. Sedan dess har jag bara kommit hem, pratat med honom, tittat på The Mentalist och gått igenom mina favoritbloggar. Jag borde verkligen sova för imorgon blir a day from hell. Dock helt frivilligt. Jag börjar jobba 8-16 på en restaurang, för att sedan åka till en annan och jobba 17-22. Underbart va? Inte... Men som sagt, de frågade och jag sa ja, så jag får skylla mig själv. Jag är ju ledig fredag-lördag och då ska jag ju hem, så jag får passa på att jobba medan jag är här. :)

Nu är det dags för mig att krypa i säng och göra mig redo för en morgondag. Sov gott allesammans!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback