En lååång dag

2009-09-09 @ 22:19:05

Hej på er,

nu är jag hemma igen efter en lång dags arbete. Två olika restauranger, ett öppningsskift och ett stängningskift. Den jobbiga förkylningen jag hade förra veckan verkar ha drabbat alla medarbetare och sprider sig som en löpeld. Typiskt att vi som blivit friska då får jobba 200%.

True blood har precis börjat på 1:an och jag tänkte faktiskt jag skulle se vad det var för något. Tycker ju ganska mycket om filmer/serier om det övernaturliga. :)

Imorgon blir det en sväng på stan, kokande av äppelmos, mys i sängen och sedan jobb: 16-01.

Idag har jag faktistk klarat mig utan läsk med mera, men har inte hunnit med speciellt mycket motion. Känns skönt att ha kommit tillbaka lite granna i alla fall. Nä, mina ögonlock går knappt att hålla uppe. Vi hörs imorgonbitti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback