Första passet

2009-09-14 @ 11:36:19

Hej på er,

första passet på gymmet gick bra. Det fick bli ett benpass, det är lättast att börja med och passade bäst ihop med planeringen för veckans övriga pass. Visst lyckades jag idag smita in på stora avdelningen och få mig 40 minuter ihop med min älskade smithmaskin. Benböj, 34 kg * 10 rep * 3 set. Utfall, 24 kg * 10 rep * 6 set (3 per ben). Det sista är i u för sig inte riktigt sant eftersom inför sista setet med utfall med höger ben så drog det till i insida lår och setet fick genomföras utan vikter. Så kan det gå när man blir för ivrig.

Sen blev det lårcurl, ett ben i taget med 9 kg på. Fick jätte bra kontakt och ynka 9 kg räckte verkligen för att ge mig mjölksyra sista repetitionerna. Sist blev det 2 dropset á la framsida lår (15kg*10rep, 10 kg*10 rep, 5 kg*10 rep) och 2000 meter rodd på sämsta tiden 9.44. Jag var helt färdig halvvägs!


Nu är det dags att skynda till jobbet. Risotton med lite extra bacon och en p-drink ligger i magen. Ha en underbar måndag. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback