Framme

2009-09-28 @ 13:02:28

Hej på er,

nu är jag framme i Lnkp. Ligger i soffan degar medan Ems är duktig och pluggar lite. Känner mig helt slut imonbords. För mycket jobb det senaste, och för lite sömn/mat. Idag ska jag bara slappa. Hon åker till skolan om en stund och då är det mjukisbyxor och täcke i soffan som gäller. Ser grymt mycket fram emot hela veckan här. Bara ta det lugnt och va med en av mina favorittjejer. Jag tog faktiskt med mig SATC-boxen också, så jag har någonting att kolla på medan Em-Pem är i skolan. :)

Dags att ladda batterierna. Alla andra som laddat i helgen och har första skoldagen/arbetsdagen, starta lugnt! Ta hand om er!

Jag & Ma

Kommentarer

Postat av: E

Haha sötnosar :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback