God morgon fredag!

2009-09-18 @ 08:26:48

Hej på er,

redan vaken är jag. :) Min gröt med funlight och tre mackor med philadelphiaost ligger i magen. The Edge står framför mig, dock är jag inte speciellt sugen. Den är inge god. Apelsinsmak på pulver är överhuvudtaget ingen höjdare. :S Men ner ska den för sedan har jag planerat 7 övningar i 3 set som ska genomföras på gymmet. Idag ser upplägget ut enligt följande:

Rygg:
Marklyft
Skivstångsrodd
Chins

Biceps:
Hammercurl

Mage:
Crunches på boll
Sidan på bålen tränad i "rygglyftaren"
Underkroppslyft vid ribbstol

Vad tror vi om det? Måste ju blir ett sju******** pass?! Känns bra i alla fall. :) Rapport kommer senare vet ni :)

Annars så består dagen av att äntligen få dammsugit och sedan skall jag sova ganska många timmar på dagens eftersom jag ska jobba natt inatt. Slutar 05, 07 går tåget hemma. Hemma 09 - då ska jag sova. Kommer antaligen somna på tåget också, hoppas bara att jag vaknar när jag ska av. Ska ställa både alarm och be älsklingen ringa mig, så får vi se :P Det blir en hel del timmar som jag måste hålla mig vaken helt enkelt. :P

Nä, dags att svälja apelsin-vattnet och hoppa i träningskläderna. See you later!


(Tänk om man kunde ha sådana armar/axlar/rygg?!?! To die for!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback