God morgon onsdag, eller kanske go natt tisdag?

2009-09-02 @ 03:47:52

Hej på er,

är nyss hemkommen efter 11 timmar och 40 minuter på jobbet. Herre gud vad vi putsat och skrapat. Allt för att få allting så rent och fint inför morgondagens främmat.

Dagen på nya restaurangen kändes bra. Mycket bättre än jag kände igår. Det känns skönt. Många trevliga människor, andra mer "intressanta" människor och ja, en del dryga folk, men så är det väl på en arbetsplats. Jag började snart känna mig hemma och fick bli serviceledare första dagen. :)

Nä, nu måste jag verkligen sova. jag ska upp om 4,5 timma för att ta mig till vårdcentralen och sen måste jag tvätta mina arbetskläder igen, innan jag kan gå till jobbet och jobba en hel natt till. (imorgon 18-02)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback