God morgon onsdag!

2009-09-16 @ 07:32:54

Hej på er,

har för första gången på riktigt länge gått upp i tid och tagit på mig jeans före klockan 15 på eftermiddagen. :P Haha! Gröten ligger i magen och jag är snart redo att åka till jobbet. Öppning idag igen. Nyheterna har jag tittat, duscha och smörja i mig har jag hunnit göra. Känns på hela taget rätt bra, dock att jag fått minst 1 timma för lite sömn inatt... Men, men. Man kan inte få allt. :P

Idag ska jag på mitt första NG-möte (Next generation) på jobbet. Ska bli ganska trevligt faktiskt. Det är en del i utbildningen till vitskjorta. Jag skulle dock behövt plugga lite på papprena vi ska gå igenom men shit, jag har faktiskt inte hunnit. Jag har bara jobbat och sovit. Och tränat lite. ;)

Japp, det blir en en långdag och det finns faktiskt inte så mycket att säga. Även om en dag inte är den andra lik på McD, nytt folk som jobbar, nya kunder, så är varje dag sig ganska lik ändå. Vi ska ju komma dit och göra samma jobb, varje dag. Le, hålla rent & sälja. Tro inte att jag har tröttnat, inte än, men den dagen kommer. Jag kommer inte stanna på McD hela mitt liv. :P

Nä, dags att packa ner mat, skjorta och pärm. Vi hörs ikväll. Ha världens bästa onsdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback