God morgon torsdag!

2009-09-17 @ 08:33:19

Hej på er,

sitter i soffan med gröt och "the edge" i magen. :) Redo för ett gympass. Hade ingen sylt eller mjölk till gröten hemma så jag blandade i lite funlight appear i gröten och mumma vad god den blev! Säkert ännu bättre med mjölk till i u för sig! :P Idag blir det axlar, tricpes och mage som ska manglas. De längsta av mina 3 gympass varje vecka och idag är det ingen stress. Jag är ledig! Jippi! Dock var jag så himla trött igår att jag somnade kl 22, vaknade därmed 07.30 och kommer iväg (en ledig dag) till gymmet i tid. Duktiga jag! Berättar allt om hur det gick för mig efteråt. Denna veckan ligger ju fortfarande fokus på bra övningsutförande och teknik så förvänta er inga personbästa. :P

Nej, dags att dra. Vi hörs sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback