God morgon torsdag!

2009-09-10 @ 11:02:32

Hej på er,

solen sken in genom mitt fönster och väckte mig efter 10 underbara timmars sömn. Min älskling ringde mig och önskade mig god morgon och en bra dag. Ligger kvar i sängen och funderar på att ge mig ut på en promenad. Så får det nog bli, men jag måste sätta lite fart eftersom jag ska på möte på jobbet mellan 14-15 och jobba 16-01. Däremellan ska jag springa några ärenden på stan. :)

Tågbiljetter hem har jag fixat, för morgondagen och tillbaka på söndag. Känns skönt att ha det gjort, bokat och klart. Dock har jag inte beställt platsbiljett (vem fan vill betala 50 extra kronor? ska inte sittplatsen ingå?!) Så jag få se till att vara i tid och hoppas att det finns obokade vagnar. Imorgon går tåget vid 14-tiden så innan dess blir det städa och packa. Ska bli så himla mysigt att komma hem! <3

Nä, nu är det dags att ta tag i sig själv och se till att komma ut i friska luften. Ha en underbar torsdag allesammans!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback