Handla, handla, handla!

2009-09-25 @ 20:24:55

Hej på er,

nu är jag tillbaka från Edsvalla, som visade sig vara en mini-by med endast ett stort ÖB som inkomstkälla. Det var alltså inte i någon affär som hette Edsvalla utan kära gamla ÖB. Och visst hittade Danielle grejer! Grejer för närmare 900 spänn men va fan, det var bra grejer. Titta här:



Det köptes bland annat en himla massa regöringsmedel, tandborste, deodoranter, ansiktsmask, kavel, garn, krukor, näring till växter, makrill i tomatsås, uncle bens sweet&sour, pepparkaksformar, lunchlådor, plåster, städdukar, funlight, bodyscrub, toapapper och hushållspapper. Vilka underbara priser! Mer ÖB åt folket helt enkelt!

Nu försöker jag få tag på alla mina kompisar som försökt få tag på mig under dagen men icke! Det verkar inte bättre än att de hittat andra saker att göra. Så jag får väl ta tag i disken som ligger i köket, göra ett till desperat försök och om inte de fungerar - se på mer SATC! :) Nice!

Dessutom har jag fixat tågbiljett fram och tillbaka till Linkan i veckan (synd att jag missar syster med familj precis), pratat med chefen angående ev ledighet för en islandsresa i januari och även blivit medbjuden på en resa till Kina i april. Världen ligger framför mina fötter :) Så nu blir det jobba, jobba, jobba! :) (Imorgon 11-19.30)

Dax att ta tag i sig själv igen, mot disken och vidare!! ;D

Kommentarer

Postat av: Anna

Vilken storshoppare du är! ;D Och vad spännande det låter med Island och Kina! :D You go girl!

Ringer dig efter avslutat arbetspass imorgon.

PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback