Hemma igen!

2009-09-25 @ 02:29:05

hej på er,

ligger tillslut i sängen efter många om och med. Jobbet gick åt fanders ikväll men jag hoppas att det mesta löste sig. Det märker vi imorgonbitti när de kommer dit och öppnar.

Kanske blir jag ledig imorgon och får åka med på en shoppingtur till billiga Edsvalla? Hade varit perfekt eftersom kylen är tom och även om det rullar in lite pengar imorgon är det inte många kulor.

Kl 12 blir det pump men innan dess ska jag se på ett till avsnitt av SATC och sova, sova, sova. Efter shoppingen skall jag ringa Christine och se vad hon har för sig under kvällen eller alternativt i helgen. :)

Det blir nog en bra helg ändå. Ganska mycket ledig nästa vecka, kanske tar mig en sightseeing tur till Linkan och Em-Pem? You never know :P

Natti, natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback