Kass!

2009-09-17 @ 10:43:04

Hej på er,

gymmet gav perfekta förutsättningar. Nästan ingen där, underbar receptionist o.s.v. Skön uppvärmning.. Men sedan sa det stopp. Tre övningar av tio gick bra. Axlarna gick helt okej men jag hittade ingen bra tricpesövning som gav pump och kontakt, så jag körde ett set av varje, testade lite, kändes mest som att jag sprang runt och inte fick något gjort. Dock blev jag bara tröttare och tröttare, så lite borde jag iallafall fått till det? När det blev dags för mage var jag redan på så dåligt humör att jag sköt upp den tills imorgon. Energinivåerna var riktigt låga och jag kände mig hunging. Bara gröt på morgon kommer jag inte så långt på längre. :(

Nä, nu är det dags att äta lunch. Japp, strax efter klockan 10. Min kropp säger det. Sedan ska jag börja om dagen i duschen och ge mig av på en promenad genom stan.

Hoppas morgondagens pass går bättre. :S Saknar dig älskling, jag hade verkligen behövt dig just nu. Jag gillar inte att drömma sådana mardrömmar som jag gjorde inatt, trots att jag vet att du aldrig skulle göra så mot mig. Du betyder allt för mig. Du och jag, föralltid. Genom vått och torrt.

Kommentarer

Postat av: Din man.

För alltid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback