Lite tidigare ikväll(natt)

2009-09-03 @ 02:54:43

hej på er,

är hemma lite tidigare inatt. En hel timma faktiskt och det känns riktigt skönt att få krypa ner i sängen och sova ganska många timmar i sträck, trots att jag imorgon börjar redan 14. Så, så mycket sömn hinner jag ändå inte med. Måste tvätta och/eller stryka mer arbetskläder, laga mat och annat viktigt.

Enligt papper och grejer måste man ha minst 11 timmars vila mellan passen, och ikväll har jag ju till och med 12. *ironi* För tillfället har jag inget liv. Kosten går dåligt, (nej syster, ingen skräpmat men dock mycket sötsaker!) träning blir det ingen pga förkylning och sömn blir det knappt någon pga jobb och annat som måste hinnas med. Sen känns det inte direkt som någon idé att försöka vända tillbaka dygnet eftersom jag jobbar 19-05 på lördagnatt-söndagmorgon.

Ikväll när jag cyklade hem såg jag mycket folk på stan, medan igår såg jag inte en enda människa eller bil. Idag var det dessutom mycket fyllon inne på restaurangen (för att vara en ondag) men det berodde nog på stor del på nollningen i stan. Dock var det bara "snälla" fyllon idag så det gjorde mig faktiskt inte så mycket. ;P

Nu är det dags att sova innan nosen korkar igen totalt. Skit förkylning. Vi hörs imorgon. Kram :)

Det här är jag förtillfället: *suck*




Önskar dock att jag hade varit lite mer sånhär...


istället för sånhär:

Kommentarer

Postat av: mamma

Hej Älskling!

Tack för en underbar helg..Den måste vi göra om.

Hur är det med dig egentligen?? Stor röd, rinnande näsa?

Du måste dra ner på tempot om du skall bli frisk.

Kan du inte sjukanmäla dig någon dag så att du kan hämta lite krafter för det verkar inte som att den vilan du får mellan passen på jobbet hjälper.

Fundera på det?? Kram mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback