Lördag - full av saknad

2009-09-05 @ 13:57:44

Hej på er,

hoppas allt är bra med er. Själv har jag precis diskat iordning och sitter nu och lyssnar på mysmusik - Daniel Lemma. :) (8) If I used to love you baby... (8) :P För en stund sen gick jag med E och lämnade honom på stationen, så nu gör det lite ot i hjärtat. men tack baby, för 16 underbara timmar med dig.

Grönt thé med mango-taste på väg my way. Halsen är fortfarande kass med har gott från att göra ont till rethost. Det kittlas som bare den, trots mediciner. Kass! Och nosen rinner. Jag vill ju bara bli frisk. Speciellt till det stora kalaset nästa helg. Som tur är har jag två dagar vila nu. Söndag & måndag. Sen blir det jobb tis, ons, tors och sen åka hem fre-lör för att sedan komma tillbaka på söndag och jobba på kvällen.

Nu tänkte jag faktiskt sätta mig in i kyrkovalet som sker om ett par veckor. :) Och jag tycker du ska göra detsamma. Sen blir det lunch och nana-time för mig som jobbar 19-05 inatt. :/ *kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback