Lördagen

2009-09-12 @ 15:05:21

Hej på er,

sitter en sväng framför datorn medan köttfärsen steker ute i köket. Skall bli lite tacos innan kalaset.

Mycket av gårdagen spenderades tillsammans med min älskade storasyster som fyllde 25 år. Grattis, grattis, grattis igen! Vi hade myskväll med småbarn, tv-tittande och mumsig brak-kvällsmat. Sedan vankades Pirates - at worlds end. Mycket bra film som jag faktiskt bara sett en gång. Dock fruktansvärt lång.

Idag har det varit mycket fixande. Hjälpte syster genom att köra till Torp och hämta upp lite släktingar. Sedan har det varit fullt upp med att fixa sista inför kalaset. Fixa kort till presenterna. Slipa på talet. Sådant som man får äran att ha när man blir livsledsagare. Så nu är det bara det roliga kvar, kalasandet!!

Nu måste jag fixa klart maten och skriva ut talet. :) Imorgon kl 11 åker tåget tillbaka till jobbet och verkligheten. Tills dess skall jag njuta fullt ut. Dessutom åker min styvlillasyster till England imorgon som Aupair, så det blir mycket familjetid i helgen. Hoppas ni står ut! Kram

Kommentarer

Postat av: Martina

tack! o tack skall ni ha!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback