Måndagnatt.

2009-09-14 @ 01:20:48

Hej på er,

sitter i sängen efter jobbet och känner mig ganska seg, men inte trött. Inte än iallafall, med det kommer nog snart. Det gick sådär på jobbet idag. Var inte alls på jobbhumör, kände mig mest vresig och inte alls tillmötesgåense gentemot alla "idioter" på andra sidan disken.

Snart måste jag sova. Ska ju upp och till gymmet om ett par timmar. Tänkte pallra mig dit runt 9.30. Då borde jag slippa morgonmänniskor och lunchtränare. Tänkte jag skulle smyga in på "stora" avdelningen med alla fria vikter, där de stora grabbarna sitter. Har inte vågat mig dit än. Jag har ju faktiskt betalat lika mycket som de för mitt gymkort och borde också "få tillgång till" alla avdelningar. Nä men allvarligt, på den avdelningen har de nämligen gömt smithmaskinen och jag är djävulskt sugen på att köra lite i den imorgon. Avslutar nog med lite rodd om jag orkar, värsta övningen som finns men *** så effektiv.

Natti, natti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback