Mellanmål

2009-09-14 @ 15:27:39

Hej på er,

sitter faktiskt redan hemma, fick sluta ganska mycket tidigare. Skönt de! Vissa dagar säljer vi inte så mycket på jobbet och gå måste man tajta till personalen, jag går gärna hem. Andra dagar får man stanna längre, eller komma in på extra tider så det går nog jämt ut. Idag har jag ändå ganska mycket planer, saker som behöver göras. Städa lägenheten, handla, gå ut med en hund, promenad med Anna. Sova, det blev inte så mycket med det inatt.

Sen tänkte jag börja med en ny del i bloggen, en ny kategori. Nyttiga recept! Här kommer ett helt okej mellanmål som jag testade idag, med massa protein för flickor som vill ha muskler. :)

1 burk mini keso
Flytande honung efter smak
Nötter (gärna valnötter) men man kan också ha müsli
och lite kanel! :)



Helt okej röra :)

Nu har jag lite annat att göra men vi hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback