Mysmåndag

2009-09-07 @ 17:34:21

Hej på er,

hoppas allt är bra. Idag har jag en mysdag och förkylningen känns redan mycket bättre, efter två lediga dagar. Kanske var det allt som behövdes? :) Just nu står degen och jäser till mina kantarellpiroger. *mumma* Fyllningen är fixad, bestående av lök, kantareller, färskost, mangochutney & ruccola. Blir en smarrig kvällsmat helt enkelt! På stan fick jag också en del gjort. Känns skönt. :) Hoppas småttingarna blir glada. <3

Fick också druckit en latte på Espresso House och snackat lite. Skönt med bra vänner. :) Just nu känns det mesta väldigt bra (förutom förkylning och träning). Underbar pojkvän, världens bästa familj och super sköna vänner. Det är sådant som gör att man står stabilt. Jag tror inte du förstår hur mycket du betyder för mig älskling, ta hand om dig!

Imorgon är det ett kortpass på jobbet som gäller, 15-20. Så det känns skönt. Ikväll blir det CSI på tv:n. Först Miami på 9:an kl 20 och sedan NY på 5:an kl 21. :) Sen ska jag läsa lite i "Flickan som lekte med elden" och sedan är det dags att sova. ;) Tanken är att jag vilar från träningen veckan ut och börjar lite smått nästa vecka igen. Till helgen är det mätning igen och även om det första två veckorna kändes bra så tror jag hälsotillståndet har satt käppar i hjulet för en eventuell minskning, men, men.. Det är många mätningar kvar och egentligen inte många centimeter som ska bort, så det löser sig. Hoppas du har varit duktigare än jag syster!

Nu ska jag kavla lite, och vara sådär huslig. Lots of love/

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback