Onsdag kväll i Linkan

2009-09-30 @ 22:19:13

hej på er,

hoppas ni haft en riktigt bra dag. Just nu är middagen i ugnen och vi sitter och slappar i soffan efter ett helt galet boxpass. Maten är alldeles strax klar, det vankas kött, klyftpotatis och kallsås. Mumms! Man behöver fylla på med energi efter ett sådant svettmarathon. :P

Imorgon startar en ny månad. Min alldeles egna månad. Min oktober. Som jag ska fylla med massa saker som jag tycker om. En månad som jag ska spendera med att ta hand om mig själv. Jag har börjat på en lista där jag skrivit upp saker jag ska göra för att ta hand om både insida och utsida, bl a:

- börja sola igen
- träna stenhårt
- fixa storkok och matlådor
- inga chips eller choklad
- köpa multivitamin och omega-3 kapslar
- äta kosttillskott
- fixa iordning min lägenhet

Det är en bra start. Så imorgon går starten för en rosa månad, tillägnad Rosa Bandet/Bröstcancer fonden och mig själv. Mig, mig, mig! :D



Jag decemer -08

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback