Oooo, it's a hard one!

2009-09-24 @ 13:01:05

Syster har gett ut en ny utmaning. Endast sweets på lördagar! Den är svår den. Även om jag inte äter så mycket så brukar suget infalla sig mitt i veckan men nu är det bara att bita ihop! Det är en bra utmaningen, både för formen, tänderna och suget.  Nu kör vi hårt!!




Dessutom har jag varit på gymmet nu på förmiddagen och körde biceps/rygg. Det gick helt okej faktiskt!

Bicepscurl - 5, 6, 7 kg * 10 rep
Hantelrodd - 6, 9, 9 kg * 10 rep
Latsdrag - 20, 30, 30 kg * 10 rep
Rygglyft - kroppsvikt, +5, +5 kg * 15 rep
Skivstångsrodd - 14, 19, 22, 22 kg * 10 rep

Avslutade såklart med 2000 meter rodd men bara på nivå 7 (istället för 10) idag. :) 

Imorgon väntar ett Pump-pass antagligen. Det får bli veckans benpass också tror jag :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback