Sakta med säkert..

2009-09-18 @ 16:46:07

Hej på er,

dagen går sakta men säkert framåt. Jag har städat, packat lite, läst och sovit en stund. Dock blev jag väckt alldeles för tidigt av hantverkarna men, men.. Nu har det gått hem, fast nu är jag pigg så vad hjälper det? :P

Idag är det fredag - såklart, och helgen är uppbokad som vanligt. Jag åker hem imorgon bitti, med 07-tåget, och kommer tillbaka igen på tisdag strax innan jobbet, 14-isch. Det ska bli så skönt att komma hem. Planen är att passa mina älskade småsyskon mellan lördag-söndag. Mamma med man ska på 40-års kalas i Borås, så det är klart man ställer upp. Det var länge sedan jag hade en kväll med mina söta småsyskon för mig själv. Eller ah, själv och själv. Älskling kommer vara där också. Finnas tillgänglig under dagen för barnen (anting under bilen eller framför skolarbetet) medan jag sover ikapp nattens förlorade timmar. Sedan skall vi alla fyra åka och handla något riktigt gott att äta till kvällen och kanske lite godis? :P Även löperkläderna följer med hem för under söndag förmiddag tänkte jag ta mig ut och ge spåret en rejäl omgång. :) Det blir de andra konditionspasset och det femte träningspasset denna vecka. Jag känner mig ganska nöjd träningsmässigt. Träningsvärk här, träningsvärk där. Det ska kännas att man kommer igång efter en paus.

På söndagkvällen åker jag och sötnosen hem till honom. Myskväll bara jag och han. ;) Lite kvalitetstid! Under måndagen medan han är i skolan tänkte jag passa på att träffa min syster och mina underbara syskonbarn och såklart pappan/mannen i huset om de har tid. :) Kvällen kanske bjuder på en fika hos pappsen och sedan är det bara att göra sig redo för att komma upp igen och tillbaka till verkligheten. Men då har jag iallafall fått fylla på mina familjemys/älsklingsmys-depåer. :P

Nu är det dags att lägga sig och läsa och försöka sova någon timma till. 18 ljuder klockan, då ska jag äta lite och göra mig iordning för en natt till på McD. Can't wait! (läs ironiskt!)

Kommentarer

Postat av: Martina

klart vi skall synas på måndag! då skall vi måtta tycker ja...! ;)



kram kram kram - miss U


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback