Slööö!

2009-09-17 @ 19:35:44

Hej på er,

sitter i soffan igen efter en mycket ineffektiv dag. Det är ganska skönt med sådana ibland, ett avbryt i allt jobbande. Idag har jag tränat, diskat, tittat på tv, läst i "Flickan som lekte med Elden" (kommit halvvägs) och pratat en hel del i telefon med mitt hjärta. Han lyckades göra mig på bra humör igen efter den kassa starten på dagen.

Sedan har jag pratat med Ma, min älskling, borta i Lnkp. Skönt att höra att allt är bra med henne. Måste se till att komma dit snart igen, vi har så himla kul tillsammans! Jag har även varit på en kortare kvällspromenad tillsammans med Viktoria, en tjej som gick i min klass på högstadiet och som flyttat in i min trappupgång. 

Jag och Emma i vårat esse!


Maten under dagen har varit högst oavancerad och mest ett försök att tömma kylskåpet inför stundande hemfärden till helgen. Köttbullar * 2, makaroner första gången, potatis andra. Körsbärstomater. Keso med honung och müsli. Det är ingen höjdarmat ur näringssynpunkt men heller inte alldeles för onyttigt. Kvällsmat blir nog mackor med makrill i tomatsås. :) *Mmm!* Kanske också lite light glass med funlight? Bara för att tömma frysen såklart! :P

Imorgon blir det såklart gym igen. :) Rygg, biceps och mage. Jag hoppas verkligen att det blir ett bättre pass än dagens. *fingers crossed*

Nä, snart börjar Superstars på 3:an. Sen ska jag nog läsa lite till och sedan sova. Jag ska verkligen se "Flickan som lekte med elden" men jag måste läsa klart boken först. Första filmen var ju mycket sämre än boken, även om den var bra och jag tror säkert att det är samma sak med andra. Det brukar väl vara så. Boken erbjuder längre beskrivningar och mer förklaring än filmen.



Så, nu kvällsmat och mer tv. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback