Söndag till måndag.

2009-09-28 @ 01:33:23

Hej på er,

det har varit dåligt med uppdatering i helgen. Vet inte riktigt vad jag gjort? Jobbat. Inte har jag varken sovit eller ätit ordentligt. Sitter just nu i sängen, helt slut efter 13 timmar på jobbet, efter en natt med 4 timmars sömn. Energi- och blodsockernivåer gav mycket svedd hud idag. Tyvärr. Det är skönt att hålla sig sysselsatt men verkligheten kommer alltid ikapp en om nätterna.

Imorgon bitti åker jag till Link. och jag har inte ens packat än.. Sitter och funderar över vad jag behöver ha med mig:

- underkläder
- myskläder/pyjamas
- träningskläder + skor
- bok att läsa på tåget
- mobil + laddare
- dator kanske?


Det blir antagligen mycket tv-tittande i veckan men bara jag håller mig undan från skräpmaten så ska det nog gå bra, har blivit alldeles för mycket skitmat under veckan. Imorgon (idag) är det måndag och det är dags att börja ta hand om sig själv och sin kropp igen genom att åka till någon man tycker om, slappa och ladda om batterierna.

Nu mina älskade vänner är det dags att krypa ner i sängen. Nästa vecka kan bara bli bättre! :) Natti, natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback