Tisdagmorgon

2009-09-15 @ 07:38:07

Hej på er,

Vissta har träningsvärken smugit sig på under natten, trots ihärdigt proteinintag igår. Mest framsida lår och lite i rumpan. Det är ju det jag säger, smithmaskinen rockar! Jag fattar inte att jag lyckades skilja mig från den såpass länge? Det fanns massa andra roliga träningsredskap där inne också som jag inte tränat på länge, typ vader. De musklerna har jag i u för sig typ aldrig tränat, de följer mest med på kuppen.

Nu är jag iordninggjord för öppning på jobbet. Myskläderna är på, arbertskläderna ner packade, matlådan står i kylen på jobbet. Plånboken är med. Ska in och köpa mig lite risgrynsgröt sen kanske? :) Mumma! Mycket skönare att jobba öppning än att jobba stänging! Dagen går liksom mycket fortare och man får mycket mer gjort. (Brukar bli så när man inte sover bort alla timmar!) Nä, dags att ge sig iväg.

Ha en underbar tisdag allesammans, så hörs vi när jag kommer hem från jobbet! Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback