Träning, träning, träning.

2009-09-16 @ 20:12:20

Hej på er,

min stackars lårmuskler har kämpat hela dagen. Imorse skulle jag sätta mig på huk för att stålglansa på jobbat och höll på att skrika på vägen ner, shit vad ont det gjorde. Sedan har jag hasat runt hela dagen, inte velat sträcka benen helt raka eftersom det gör så ont. **** träningsvärk! Men trots allt detta gick jag hela vägen hem och funderade på om det fanns något pass jag kunde ta på gymmet. Inte spinnig, inte pump.. Hmm.. Inte gymma för det är uschligt mycket folk i gym-delen på kvällarna. I stort sett hade jag bestämt mig för att stanna hemma och vila när jag såg att ett Combat pass började om 35 minuter. Shit, det fanns ingen återvändo. Om man vill ha resultat, om man vill att det ska hända något, då måste ha sätta lite fart. Så jag gick dit och körde hårt! Och det gick bra! Alla sparkar tog jag lugnt med, mer teknik. Inga hopp. Men alla slag, ja de fick flyga fritt genom luften. Pumpa, pumpa! Mer styrka, mer precision, mer kontroll! Lårmusklerna mjukades snabbt upp i och med det ökade blodflödet och på vägen hem skuttade jag nästan. Underbart! Träning botar allt, den behöver bara anpassas. Botar dåligt humör, deppighet, kärleksbekymmer, sömnproblem. Säg något som inte ett ordentligt pass på gymmet kan fixa liksom?! :P

Dessutom unnade jag mig min nya favorit på vägen hem. Maxim recovery bar med kola och hasselnöt. Tänk dig konsistensen hos en Milkyway fast med smaken av Snickers! MUMMS! Dessutom knappt 30 % protein och snabba kolisar som stoppar den katabola processen i dina muskler. :) I say YUMMI!



Imorgon skall jag till gymmet igen. Om det blir rygg eller axelpasset beror på vilken muskel som känns minst mosad efter kvällens strapatser. :P Nu ska jag hälla i min min p-drink och fortsätta se på Superstars på 3:an. :) ha en trevligkväll så hörs vi kanske sen, eller imorgonbitti. Imorgon är jag faktiskt ledig! Då ska jag dammsuga (jag vet, det blir aldrig gjort?!) och plugga lite skiftledargrejer. See ya, ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback