Trött och nere.

2009-09-26 @ 09:19:54

Hej på er,

halv sitt/ligger i sängen med datorn i knät. Haft en jobbig natt med massor av ledsamma drömmar och tankar. Mycket tårar, både i vaket och sovande tillstånd. Jobbigt när det ska bli såhär. Våra liv vara svåra att sammanlänka i mångt och mycket, men det är svårt att sticka under stolen med att man saknar honom. Speciellt på nätterna...

Men nu skiner solen och jag ska försöka tänka på annat. Jobb idag, dock inte på min restaurang utan ute på B-vik. Slutar 19.30 och hoppas kunna handla lite mat när jag ändå är där ute. Kylen är fortfarande tom och om jag ska kunna behålla lite energi och ha tillräckligt till träning + muskeluppbyggnad så måste jag äta mycket mer än jag gör nu. Ska försöka skriva ner ett matschema för att få lite koll. :)

Vet inte vad jag ska hitta på ikväll. Sitta hemma själv är ju ingen höjdare, märktes ju igår. Jag är bjuden på fest men inte det minsta festsugen. Just nu är jag så trött att jag helst hade velat åka hem och gå raka vägen ner i säng. Hoppas jag känner så ikväll också... 

Hoppas ni har en mysig lördag med massa ledig tid. :) Take care!



Kommentarer

Postat av: Therese

Förstår att de är jobbigt... tog mig ett år innan jag kunde slappna av när mitt ex dumpade mig för en annan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback