yes!

2009-09-21 @ 12:18:10

Hej på er,


Gick det så bra på gymmet eller? JAAA!! Jag fick riktigt bra pump och efter 10 minuter på crosstrainern gav jag mig på hantlarna och flyes.

4 kgs nästan raka armar, 15 st!
6 kg böjda och inte så koncentrerade 10 st.
5 kgs koncentrerade 10 st.

Tricepspress bakom huvudet (båda händerna)

3 set med 10 rep á la 6 kgs hantel.
Sökte hög kontakt och höll vikten långt ner och långt ut i utförandet.

Axelpress (en arm åt gången)

3 set med 10 rep á la 6 kgs hantel.
Hög kontakt! Super pump!

Triceps pullover huvudet! :)

2 set med 15 rep á la 8 kg
1 set med 10 rep á la 11 kg

Magen fick sig en sådanhär omgång idag. Jag vet att jag visat den förut och övningarna är ganska harmlösa men med rätt teknik kommer fina muskler, och teknik kräver övning. Så idag övades det för fullt. Sista övningen är as svår. Det blev mest kast-aktigt för mig och kändes ganska onödigt. Men som sagt, jag övade för fullt. :)





Kreatin ger riktigt bra pump, synd att en av bieffekterna är att man får ganska mycket finnar. Jag som har problem med huden i vanliga fall är inte jätte sugen på att använda det regelbundet, men det ger verkligen resultat. Jag har skickat iväg en förfrågan till en fitnesstjej som jobbar för Protein Fabriken och kollar med henne vad hon rekommenderar för snabb ökad muskelmassa. Så fort hon svarar så får ni såklart veta allt!! Nästa löning (inte nu på fredag) ska det storhandlas på den fronten! :) Dags att trycka ner dagens p-drink! Hörs senare! NU ska jag göra mig iordning för att gå hem till syster och älsklingsungarna! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback