Skakis!

2010-04-22 @ 20:52:20

Hej på er,

sitter i soffan helt slut. Blev inte mycket jobb idag. Hände ingenting så jag gick hem. Klart jag vill ha pengar så sett, nu mer än någonsin men att bara gå runt och pilla sig i naveln gör att tiden går sååå långsamt och då är det bättre att gå hem. Hjälpte grabben att flytta de sista sakerna ner från gamla vinden. Han hade tänkt att bära med en hand... Och sin pappa. :P

Sedan åkte jag och frugan på ett Box-pass. Shit jag är helt slut. Länge sedan jag hade så roligt och blev så trött. Över 600 kcal förbrände vi på 55 minuter. Sweet! :D I u för sig bara 12% fett men ändå. Lite muskler i ryggen som fick jobba kanske? :)



Jag ber om ursäkt alla för att jag inte svarat på någonting på mobilen. Vet inte riktigt vad det varit med mig senaste dagarna. Bara läst sms:et och tänkt jag ska svara sen, och sen blir det aldrig av. Sry! Hoppas ni fått svar nu.

Nu blir det fruktsallad och sedan ska jag krypa ner i sängen. Imorgon är vi lediga och ska ro om oss själva. Promenix, kanske en lite vända till gymmet? Beror mycket på hur kroppen känns. Ska en sväng till mataffären också sen på kvällen. Fingers crossed för fint väder! :) Hörs imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback