Trött

2010-04-21 @ 21:59:18

Hej på er,

sitter hemma i sängen. Jag är riktigt seg och ska snart sova. Dagen har gått riktigt fort. Upp tidigt och iväg till jobbet, som för en gångs skull gick ganska bra. No major katastrofer. Sedan hem, byta om och träffa min underbara fru och köra 55 minuter spinning. Shit, första gången jag tränade på flera, flera veckor (månader) så, ja, det var riktigt segt. Musiken var ganska kass och intruktören ingen höjdare, men vi kämpade på ändå. Någonstans mot slutet tog energin dock slut och hur mycket jag än försökte öka takten få fortsatte den att dala. 55 minuter blev det iaf och vi tog oss hemmåt. Väl hemma väntade disk och matlagning, jippi.



Blev grymt illamående innan maten. Magen sa stop(!!!) och jag blev sängliggande och i stort sett utan middag. Hoppas på bättring tills imorgon. Nu har jag iaf repat mig hyfsat. Blev värmekudde på magen och somna en stund på spikmatten. Sedan ett par avsnitt Family Guy (detta värdelösa program han tycker så mycket om) för att sedan krypa ner i sängen. Vi har nämligen tvättid imorgon, kl 07 och den ambitösa planen är att jag ska ge mig ut på en promenad mellan maskinerna. Jag är riktigt sugen på att köra igång stenhårt med träningen, nu när jag väl börjat men jag vet inte alls hur kroppen reagerar på dagens "maraton" så det känns som att en promenad blir alldeles lagom imorgon. Ska ju fakiskt jobba 12-19 också.

Nä, han ligger och sussar så sött intill mig i sängen. Känns som att det är dags att släcka ner och krypa intill innan han somnar alltför hårt. Fast först måste jag upp och släcka lampan han lämnade på i köket. Karlar?! :P Hörs imorgon. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback