Dagens pass - pumpa bisse!

2010-08-02 @ 21:59:53

Övningar och högsta vikt + antal rep:

Armcurl i maskin; max 27 kg 9 rep (PB)
Turning torso; max 40 kg 6 rep (PB)
Bissecurl i cable; max 21.7 kg 8 rep
Abs i maskin; max 45 kg 9 rep
Bicepscurl med stång; max 19 kg 9 rep
Lite situps och annat spännande.

Ligger fortfarande lite för högt på mina maxsets rep för att de ska vara optimalt för byggandet. Måste våga lite mer tror jag. Dock fick jag bra pump i bisse och tröttade ut den bra med stången i slutet. Toppen pass faktiskt.

Enligt schemat jag la upp för en vecka sedan så är det sista gymveckan nu. Pass nästa vecka, men eftersom jag fortfarande jobbar kvällar och det är sommarscheman på gymmen så blir det svårt att få till. Snart börjar skolor och grejer igen, då blir det grupp-passveckor.

Nu blir det nana. Det har varit en lång dag. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback