Holy cow...

2010-08-04 @ 22:51:29

time flies fast!

Det blev inget träningspass igår. Tack vare SJ. Blev stående (egentligen sittande) i Älvängen, som är enda stoppet, och fick vänta 45 minuter på buss. Att sedan bussen tog en halv evighet på sig att ta sig sista milen fram... Ja, det blev ingen träning i vilket fall, men jag kan glädjas över att jag i alla fall kom fram till jobbet i tid.

Så axlar och tricepspasset blev framflyttat tills idag och ser man på, rälsen låg där den skulle. Hela vägen fram! Satte igång med raka flyes i cable, sedan triceps pushdown som blev passets höjdpunkt, sen dra-till-hakan i cable och sist men inte minst dips och armhävningar.



Axelövningarna gick väl sådär men resten av passet hade riktigt bra pump. Ovanligt eftersom det är ett sådant koncentrerat pass, så små muskelgrupper.

Imorgon var det tänkt ryggpass enligt schemat men eftersom jag är super sugen på att testa maxa marklyft så kan jag inte köra det passet innan jobbet. Finns inte en chans?! Sååå, det får bli benpasset då antar jag? Sista träningsvärken släppte imorse så då är det väl bara att skaffa sig ny? Då är frågan samma underbara övningar som sist gång eller nya? Hmm... Tåls att funderas på! Kanske tom över natten... Hoppas hinna lägga upp upplägget imorgon bitti annars får ni veta imorgonkväll. Sen är det låånghelg för mig med massa träning och bloggande! Jippi! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback