Lugnt och skönt - sista semesterdagen.

2010-08-01 @ 22:58:42

Jag trodde inte jag kunde gå igår.. Det var bara för att jag inte hade något att jämföra med!! Insida lår och rumpan är inte att leka med idag. Att sätta sig på toalettstolen är lika intressant varje gång...

Annars har det inte hänt mycket idag. På grund av benen och att festandet igår blev lite hårdare än förväntat så har det varit en lugn dag. Läst över 200 sidor i Breaking Dawn och hälsat på pappsen för ett par koppar kaffe och en historieutläggning size grande. :) Missförstå mig rätt, jag tycker sådant är rätt intressant.



Idag var alltså sista semesterdagen. Imorgon blir det jobb igen men jag börjar inte förrän 13 så jag hinner köra mage och bisse innan. Lovely.

Hörs imorgon. Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback