2 veckor...

2010-02-13 @ 00:35:40

går fort.

Nu ligger jag i sängen. Klockan är mitt i natten men jag är inte alls trött efter min stängningsvecka på jobbet. I soffan här bredvid ligger lillebror och sussar, medan en annan ligger med datorn i knät och lyssnar på lite skön musik, typ Jack Johnson - better together. :) Underbara låt!

Nä, tänkte inte göra inlägget alldeles för långt eller för intressant. Tänkte bara berätta att jag lever och mår bra. Träningen börjar komma igång även om det inte blivit alltför mycket i veckan, pga av en förkylning som inte riktigt vill bryta ut. :S Har satt rekord i benböj dock, 74 kg. Duktiga jag. :) 54 kg utfall i smith också. :)

Sommarformen kan inte ligga alltför långt borta. Måste försöka kontrollera hungern dock. När jag tränar hårt hade jag kunnat käka dygne runt. :P :)

Nä, dags att sova snart. :) Natti, natt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback