Rullar för fort.

2010-02-24 @ 17:54:45

Hej på er,

här har livet rullat på alldeles för fort. Snöbollen som kom i rullning på toppen har inte ens nått halvvägs ner för backen men shit va fort det går. Dagarna bara försvinner och jag hinner knappt andas. Idag tog jag mig en paus i tillvaron, jag somnade 18 minuter i solariet. Japp, det var värt varenda krona och minut. Efteråt brydde jag mig inte speciellt mycket om färgen på huden utan snarare hur mycket gladare och piggare jag kände mig. UV-bad vilket resulterade i en D-vitaminboost. Sådant behöver man när man varit inne på jobbet hela dagen och solen strålat utanför.

Just nu snurrar tvättmaskinerna i källarn och snart är det dags att börja vika. Alltid ska det vara något. Disken tittar lömskt på mig från diskhon men den får faktiskt vänta ett tag till. :/

Imorgon blir det gym igen. Har kommit igång med ett riktigt bra schema nu och både kost och träning går riktigt bra. Duktiga jag. :) Imorgon blir det axlar, biceps och mage för andra gången den här veckan. :) Sweet!

Dax att springa ner till tvätten. Hörs :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback